Friday 23 September 2011

Bagi Laa Balik Fone Aku .

assalamualaikum .
errr-__- , abaikan pic ini :]


Okayy , hari neh malang plus tencion gilaa . Sebab ?
Kayy , ceritanya berbunyi macam neh . Haha .
Belum ape ape dah gelak xD
Pagi tadi , aku bangun pukul ***** :]
Then , seperti selalu , first aku bangun mesti aku cari fone aku dulu ,
Tapi tiba-2 jee fone aku dah takde-___-
Okayy , memang aku kabott gilaa fone aku takde .
penat aku naik tangga , turun tangga .
Then sume orang kat rumah aku tanya .
lepas tuh aku try call guna fone rumah . kayy , fone aku masih hidup .
Lepas beberapa minit aku call lagi , tiba-2 dah mati-__-
wtf . memang babun sape yang off fone aku tuh .
Kat rumah aku sume budah kecik . Tapiii .
Semalam ade sorang PERAMPUAN baru masuk rumah anak yatim neh .
umo dy 14 . muka dy memang jahat-_- Haha .
Lepas beberapa jam fone aku tuh hilang and tak jumpa-2 ,
aku terpaksa watlek jee . Tapi hati panas gilaa neh-,-
then tadi adek si PEREMPUAN tuh cakap kat aku .

'Fone akak tuh akak adek curi , dy memang suka curi barang orang , adek lupa nak suruh akak hati-2 dengan dy'

Memang darah aku naik habis tadi-_-
Now aku tengah tunggu si PEREMPUAN tuh balik sekolah .
Tapi tadi cikgu dy baru call , then cakap yang dy tak datang skola .
Hahaha . memang bodoh kau PEREMPUAN .
mak kau dah susah-2 anta kau kat rumah anak yatim neh ,
kau boleh buat hal . bodohbodohbodohbodohbodoh .
menyusahkan makbapak jek kau neh .
Fone buruk aku pun nak curi . haihh .
Kalau nak amek pun , tinggalkan laa simcard tuh .
bodohbodohbodohbodohbodoh .
Sumpah saked hati tulis post kali neh .
Jangan kau tak mengaku sudah nanti .



Shout : AKU NAK FONE AKU BALIK LAA SIALLLL !!

SEKIAN, TERIMA KASIH :]

No comments:

Post a Comment