Monday 26 September 2011

Capital A :')

assalamualaikum.


Lame tak tulis blog kan . actually dalam beberapa hari neh takde benda yang menarik pun nak cerita-___-
Okayy . Post kali ni berkaitan dengan Capital A .
Hmm .

Kayy , tadi aku share topap dengan dy .
Tapi sebelum aku share topap dengan dy ,
dy dah cakap awal-2 jangan share topap dengan dy .
Tapi aku degil jugakk :3
Then selang beberapa minit lepas tuh , 
aku call laa dy . Then dy nak angin pulak dengan aku-___-
Dengan tak berfikir panjang , aku terus matikan .
'kalau aku dengar nanti sakit hati pulak kann'

Then aku anta msj yang berbunyi .


' Lepas neh aku taknak amek tahu pasal kau! Suka hati kau laa nak pegi mana and nak buat ape okayy! '


Okayy . ape yang aku tahu sekarang neh ape yang aku tulis dalam msj tuh 
aku akan buat-___-
Tak tahan laa dengan kau wehh . 
Asal laa kau buat aku macam tunggul kayu jee ,
Kau anggap aku kawan kau kann ?
okayy , aku fahamm :]
 
hm, Tadi kau online fb kau kan ?

Aku tunggu je kau IM aku .
Bodoh aku neh kan ? Dah buat kau marah lagi nak harap kau IM aku .
Hahaha :']


'mimpi laa kau surayaa'

Tapi memang aku bodoh sebab tunggu-___-

Last last kau terus offline , Haihh .
Sedih betoll-,-
Kau buat aku jadi bodoh bila couple dengan kau-,-


Even aku cakap macam neh , aku memang tak boleh lupakan kau :']
Buktinya sekarang neh dalam fikiran aku penuh pasal kau jee-,-
Sampai aku dah tak boleh nak fikir pasal benda lain dahh .

Tapi aku tak faham dengan kau . 
Seriously tak faham wehh !
Kau couple dengan aku sebab nak mainkan perasaan aku jee ek ?
Hahaha . Tahniah ! Sebab kau dah berjaya mainkan perasaan aku-__-

'ape perasaan kau bila baca post aku kali neh ?'

kau sikit pun taknak fikir perasaan aku .
Sumpah aku sakit hati . 
Dari first couple lagi aku dah cakap , 
Aku manusia yang ade perasaan jugak laa bodohh !
Kau jangan suka-2 buat aku macam patung boleh kan .
Mesti kau ingat lepas neh aku akan CALL kau or TEXT kau 
then minta maaf kan ? 

'mimpi laa wehh !'

aku takkan Call kau or Text kau . 
Nak tengok aku punya tekad macam mana kan ?
Tapi aku tahu yang kau memang takkan kesah kalau aku buat sume tuh . kannn ?
Confirm kau lagi sukaa^^,
Hahahaha .




mata aku bocor masa buat post neh laa . Haha :')

SEKIAN, TERIMA KASIH :]

No comments:

Post a Comment