Thursday 29 September 2011

Can't forget about you :']

 Weyy , 29.9.2011 aku mintak putus kan ?
Aku tak tahan dengan kau-___-''
yee , aku tahu kau tak kesah langsung .



Okayy . Sekarang neh aku dah tak siuman ,
Satuhari tak tido dan satuhari tak makan-___-
Kepala aku serabot sangat niyy .
Rasa macam nak hempuk kuat kuat kat dinding tuh .
Tapi faktanya aku masih waras lagi . Haha .


Sekarang neh macam mana aku nak lupakan kau ? okayy , ade beberapa sebab kenapa aku tak boleh lupakan kau ye sayang . Tapi aku tak menyesal dengan apa yang aku buat tuh yee :] Kau nak tahu ? Aku IM ex kau kat Facebook ouu . Dy cakap dy break dengan kau 4.9.2011 . sedangkan aku couple dengan kau 1.9.2011 . Okayy , aku terkejut separuh mati-,- . Sape yang aku patut percaya ? kalau dia cakap betol , maknanya kau dah tipu aku laa sayang :] Kenapa agaknya ? Haihh . Lelaki lelakii :']


Okayy . Sebab sebab kenapa aku tak boleh nak lupakan kau :]

  • Wallpaper fone aku picture kau laa sayang :']
  • Pasword facebook , formspring , tweeter dan sebagainya aku guna nama kau :']
  • Setiap lagu yang aku pasang mesti ada kena mengena dengan kau :']
  • Tiap tiap saat teringat kat kau . Sebab tuh sekarang aku buat post pasal kau :']


Weyy , semalam aku guris tangan aku guna pisau . sakit tahu :( bodoh kenn aku ?  Tapi sakit lagi hati aku bila teringat yang aku dah hilang kau .tepat sebulan kita couple aku mintak putus weyy . Kau suka abaikan aku . Jahat kau neh :( Tapi ken kenn , kau memang betol betol tak kesah aku mintak putus kann ? Buktinya masa aku mintak putus kau diam jee . 
Sebenarnya ken kenn , aku mintak putus tuh bukan seriouse pun :( Tapi tak sangka kau buat tak tahu jee . Terpaksa aku anggap benda tuh seriouse .


Dahlaa . Cakap banyak pun tak guna kenn :] Benda dah jadi doh . Haihh :']

SEKIAN, TERIMA KASIH :]

No comments:

Post a Comment