Thursday 6 October 2011

Mimpi-.-'



Baru baru neh aku mintak putus sekali lagi kat kau (Capital A)
Yee . SEKALI LAGI . HOHO . 
But aku pas kat abang airel . Tak sanggup nak cakap kat kau .


Then nak tahu tak , 
Nak kan ? Nak kan ?

Malam aku mintak putus tuh , aku tido seperti biasa .
Tapi tak lena sebab sejuk sangat-.- Hihii :3
Lagipun , lepas aku mintak break tuh , Aku terus demam .
Macam cerita dongeng kan ? Aku pun  tak fahamm =.="


 Okay , dah lari tajuk neh . Hahaha . 
sorry yee ~

Malam tuh aku kau tahu !-.-
Jeng Jeng Jeng ~ 
Haha .

okayy . lari tajuk lagi . wee ~

Kali neh seriouse . 
Ceritanya bermula macam nii . 

 
Alkisahhh :-
malam tuh aku mimpi yang kau datang rumah aku .
Okayy . sumpah terkejut-.- *dalam mimpi jelaa ~
Then , aku buat macam biasa :]
Aku salam then cium tangan kau tahu !
Aku cuba tahan airmata aku doh .
HOHO .
Lepas tuhh .
Nak tahu apa jadi ?
Comfirm laa aku terus nangis tengok muka kau :'] 
Airmata aku jatuh sedikit demi sedikit ,
Sedih tahu :'( 
Aku rinduuu sangat sangat kat kau masa tuh .
Dalam mimpi tuh kann ,

Kau cakap kau minta maaf sebab buat aku macam nii .
Kau cakap kau take niat nak buat aku sedih .
kau janji dengan aku yang kau nak berubah . 

Alahaii , kalau betol kan bagus :'] 
 
*Masa tuh aku memang dah nagis gilaa babi dah .

Then tiba tiba aku terjaga dari tidur . 
 Nak tahu apa yang jadi ?

 The best part is-,-

 Aku mimpi sampai mengigau ,
Aku menangis betol betol tahu--'
Masa aku bangun tuh bantal aku basah kuyup .
HAHA .
Nasib baik takde orang--' 
Then bla teringat balik mimpi tuh .
Sekali lagi aku menangis dalam dunia reality pulak .


Memang tak boleh lupa mimpi tuh .
Nak sangat mimpi macam tuh lagii :3
Yelaa , bila masa lagi aku nak tengok muka kau ,
kalau bukan dalam mimpi kann ?

Gambar ? Bosan laa . Gambar tak boleh bercakap .


Okayy . tuh jee kot ceritanya . Pendek jee-.-
But kalau boleh aku nak sangat kau cakap macam dalam mimpi tuh dalam dunia reality nih . 

Tapi memang mustahil lahh kan .




says :- masuk mimpi aku lagi bolehh ? :']


 
 

 

SEKIAN, TERIMA KASIH :]

No comments:

Post a Comment