Thursday 27 October 2011

Update Setelah Sekian Lamanya :>

assalamualaikum :)

Okayy, acctually aku dah lama tak update blog nih :>
kasihan blog nih merajuk. sorry yea sayang ~
sampai berhabuk dah blog nih aku tengok-.-
Kayy, sekejap lagi aku lap kau yea blog. takmo marah.


Hmm. Ape cerita aku sekarang? 
Aku still macam dulu. Still Puteri Suraya yang sama :>

Single ke ?
Single? perlu ke aku bagi tahu ? Haha. maybe tak kott. sebab sekarang aku ada prince charming baru yang boleh terima aku seadanya. Yekea? Hahahaha .

Mana Capital A yang kau banggakan dulu suraya ?
Dah mati. Hahaha. Sorry ~ maybe aku dengan dy dah ditakdirkan tak lama. so kene laa terima nak taknak pun. takkan aku nak merayu sampai melutut sebab dy dah taknak kat aku kott? Silap tuhh-.-

Kau boleh lupakan dy?
Tipulah kalau aku kata aku boleh lupakan dy dalam masa yang singkat nih. Tapi Prince Charming aku selalu buat aku happy and insyallah dy boleh tolong aku lupakan Capital A brengsek tuh. HOHO :>

Kenapa lama tak Update Blog?
Alalalala, jangan merajuk yea blog. Hihihi. Baru-II nih aku ade masalah yang sangat sangat dan teramat laa besar sampai aku sendiri tak tahu macam mana aku nak hadap masalah tuh. Hmm :(

Wehh suraya, asal kau tanya then kau jawap sendiri ?
Macam bodoh jea dohh kau nih-.-
Sebab aku naik praktis 'gila' aku nih tahap ape, sebab tuh aku tanya then aku jawap. daripada aku jawap soalan korang, merapu-rapu jee. Macam bodoh ke? Hahahaha. Tapi kalau macam bodoh tuh yang buat kita happy tak salah kan?^^

Okayy. cukup aku tunjukkan gila aku hari nih. penat jugak buat exam nih. 
nak kene buat soalan, then nak buat jawapan pulak. Errrr-.-
Kayy, cukup cukup laa tuh. Next time aku update lagik. 
Babaiii bloggie. MuahMuah kat kau :* 


SEKIAN, TERIMA KASIH :]

No comments:

Post a Comment